poniedziałek, 14 maja 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem L


Jaka trudna literka.

Nie znalazłam haftu na literę L, no chyba, że...

Literki - głównie na metryczkach, kawach, herbatach, czy zielnikach.

London -  a jednak znalazłam :) Jako nauczyciel anglista nie mogło u mnie zabraknąć haftu z Londynem w roli głównej. Obrazek jest okładką mojego nauczycielskiego "kapownika"



Laptop - kiedyś spróbowałam haftowania bez wydruków schematów. Haftowałam z ekranu laptopa. I naprawdę świetnie szło 🙂 Coraz częściej teraz korzystam, nawet przy większych pracach.

I tyle. A teraz pora do KASI

2 komentarze:

  1. Trudna literka, a i tak fajne skojarzenia udało Ci się znaleźć. Super masz ten swój kapownik, z takim ładnym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten londyński haft :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawiony komentarz. Anja